Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012



ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
( ΟΜ.Υ.Λ.Ε )

Πειραιάς 07.10.2012


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τρίτη 9 Οκτωβρίου έρχεται στην Αθήνα η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ.
Η επίσκεψη αυτή αποτελεί πρόκληση για τους Έλληνες εργαζόμενους και ολόκληρο τον ελληνικό λαό που βιώνουν την πιο αντιλαϊκή, υφεσιακή πολιτική της Κυβέρνησης και της Τρόϊκα.
Για το λόγο αυτό ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ προκήρυξαν 3ωρη Παναττική Στάση Εργασίας την Τρίτη 9 Οκτωβρίου, στο τέλος της πρωινής βάρδιας και συλλαλητήριο στις 13:00 στο Σύνταγμα.
Η ΟΜ.Υ.Λ.Ε καλεί τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ και στα άλλα Λιμάνια της Αττικής να πάρουν μαζικά μέρος στην Στάση Εργασίας από τις 12:00 έως το τέλος της πρωινής βάρδιας και στο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα.

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΤΡΙΤΗ 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΩΡΑ 13:00

Πηγή:ΟΜΥΛΕ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709



Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

hp - Μέσω Θριασίου στην Κεντρική Ευρώπη


Από το λιμάνι του Πειραιά θα περνάει η Hewlett Packard τα φορτία της για την Κεντρική Ευρώπη. Η επικείμενη συμφωνία θα είναι η πρώτη που θα αξιοποιεί τις ελληνικές υποδομές συνδυασμένων μεταφορών.

Μεγάλη συμφωνία για την εμπορική κίνηση εμπορευματοκιβωτίων (containers) χαρακτηρίζεται από την πειραϊκή ναυτική κοινότητα οι διαπραγματεύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Cosco με την Hewlett Packard για την σιδηροδρομική διαμεταφορά τουλάχιστον 20 χιλιάδων containers στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των ενδιαφερομένων πλευρών, στις οποίες περιλαμβάνεται και η Hyundai για την μεταφορά αυτοκινήτων, βρίσκονται κοντά στην τελική συμφωνία, που αναμένεται στο τέλος του μηνός. Η σημασία της συμφωνίας για την ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σημαντική αυτή την περίοδο, καθώς οι πωλήσεις μεταφορικών υπηρεσιών έχουν πέσει στα 24 εκατ. ευρώ, οι οποίες θα διπλασιαστούν μόνο με αυτή την συμφωνία.
Παράλληλα, αν ληφθεί υπόψη ότι η δυναμικότητα του λιμανιού του Πειραιά είναι ικανή να γεμίσει 20 - 40 τρένα την ημέρα, τότε εκτιμάται ότι δεν είναι ουτοπικό για την εταιρεία να προσδοκά τζίρο ακόμη και άνω των 100 εκατ. ευρώ το χρόνο, μετακινώντας με τρένα περίπου το 1/3 των εμπορευμάτων που φτάνουν στον Πειραιά. Ανάλογου τύπου είναι και η συμφωνία με τη Hyundai, αν και δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα ο αριθμός των κοντέινερ. 
Προϋπόθεση η γραμμή Ικόνιο - Θριάσιο 
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί η συμφωνία είναι η ολοκλήρωση και η λειτουργία των σιδηροδρομικών έργων που θα συνδέσουν το λιμάνι του Ικονίου με το Θριάσιο και η σύνδεσή τους με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Η λειτουργία της νέας γραμμής, που αναμένεται τον Νοέμβριο, θα περιοριστεί χρονικά κατά 1/3 ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων και από τις 15 μέρες θα πέσει στις πέντε με μεγάλη μείωση του κόστους. Η λειτουργία της νέας γραμμής θα πολλαπλασιάσει τις εμπορευματικές μεταφορές και θα αυξήσει κατακόρυφα την ανταγωνιστικότητα του λιμένος του Πειραιά. 
Μέχρι σήμερα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας δεν έχει απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση, (παγκόσμιο παράδοξο) με αποτέλεσμα τα εμπορεύματα που φτάνουν στην Ελλάδα, κυρίως από χώρες της Ανατολής, να μεταφορτώνονται σε μικρότερα πλοία τα οποία κατευθύνονται σε λιμάνια της βόρειας Ευρώπης, κυρίως στην Αμβέρσα, στο Ρότερνταμ, στο Αμβούργου και τελευταία σε λιμάνια της τέως Γιουγκοσλαβίας που αξιοποιούν τις ελληνικές λιμενικές αδυναμίες.
 Σύμμαχος στην κίνηση αυτή είναι και η κινεζική Cosco, επιτελείς της οποίας αναζητούν λύσεις στην υλοποίηση της συνεργασίας και στην επιτάχυνση των σιδηροδρομικών εργασιών, οι οποίες βρίσκονται στο τελικό στάδιο. Σημειωτέον πως ο Πειραιάς βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των container terminals της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη για το τρέχον έτος, με αύξηση του διακινούμενου φορτίου που ξεπερνά το 100%. Από την ολοκλήρωση της συμφωνίας και της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής προκύπτουν μεγάλα οφέλη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ενισχύεται σημαντικά εν όψει της αποκρατικοποίησής της. 
Σχετικά με την διαδικασία της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης τόνισε πως "πρώτα πρέπει να ξεπεράσουμε τα όποια νομικά εμπόδια υπάρχουν στα ζητήματα κρατικών ενισχύσεων για τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και να γίνει το πλάνο οργανωτικής αναδιάρθρωσης. Αναμένουμε αποτελέσματα τους αμέσως επόμενους μήνες. 
Μετά την αποσαφήνιση του τοπίου, δρομολογούμε την ιδιωτικοποίηση της ROSCO, εταιρείας για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, κατά τα πρότυπα άλλων χωρών, για να διευκολυνθεί στη συνέχεια και η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Κατόπιν, η περιουσία της ΓΑΙΑΟΣΕ μεταφέρεται στο Δημόσιο, όπως εξαρχής προβλεπόταν, εφόσον το Δημόσιο ανέλαβε την περιουσία αυτή ως αντάλλαγμα για την ανάληψη χρέους του ΟΣΕ".
Για το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάζει έσοδα 82,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,77 εκατ. σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει μικρή κερδοφορία, προ φόρων, 96 χιλιάδων ευρώ.
Πηγή:ICT
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709


Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Συνεργασία Cosco - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με πυρετώδεις ρυθμούς προχωρούν τα έργα υποδομών στον προβλήτα ΙΙ που θα επιτρέπουν τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, μέσα από το λιμάνι, με τρένο. Κατά πληροφορίες οι συζητήσεις της κινεζικής Cosco με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε προχωρημένο στάδιο, καθώς ως γνωστό μέχρι τα τέλη του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί, εκτός απροόπτου, οι διαδικασίες σύνδεσης του λιμένος με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο.


Η Cosco, διαμέσου της θυγατρικής της εταιρείας ΣΕΠ Α.Ε., στοχεύει στην ανάπτυξη των υποδομών που θα επιτρέψουν τον συνδυασμό μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων γενικότερα προς τα Βαλκάνια και την ανατολική Ευρώπη σιδηροδρομικώς και για φορτία transit που θα φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά. «Αναπτύσσοντας τον σιδηρόδρομο θα καταφέρουμε να καλύψουμε αγορές στην Κεντρική Ευρώπη, αλλά και λίγο ανατολικότερα, όπως η Ουγγαρία, η Ρουμανία και άλλες χώρες ταχύτερα και οικονομικότερα για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές», ανέφεραν στην «Κ» κύκλοι της ΣΕΠ Α.Ε.
Εκτιμάται ότι με τη λειτουργία του σιδηροδρόμου θα περιοριστεί περίπου στο 1/3 ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων (από τις 15 μέρες θα μειωθεί στις πέντε).

Πηγή: Καθημερινή
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Cosco A' Εξάμηνο 12: Ο Πειραιάς μας απέφερε έσοδα 69,5 εκατ. $


Mέσα σε ένα χρόνο ο κινεζικός όμιλος της Cosco, πέτυχε να διπλασιάσει σχεδόν το φορτίο που διακίνησε μέσω του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του στο λιμάνι του Πειραιά και ουσιαστικά να εκπληρώσει τέσσερις μήνες νωρίτερα τη συμβατική του υποχρέωση το 2012, να έχει διακινήσει από την Ελλάδα 1,4 εκατ. teus.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Cosco Pacific που διαχειρίζεται το ΣΕΜΠΟ, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου μέσω του Πειραιά διακινήθηκαν 1.387.000 κοντέινερ, ενώ στο αντίστοιχο διάστημα το 2011 είχαν διακινηθεί περί τις 700.000, πρόκειται για αύξηση 98,4%.
Δεν είναι τυχαίο ότι με βάση τα στοιχεία του εξαμήνου του 2012 που ανακοίνωσαν πρόσφατα οι Κινέζοι, ο Πειραιάς τους απέφερε έσοδα 69,5 εκατ. δολαρίων όταν από όλα τα τέρμιναλ τα έσοδά τους ανέρχονταν στα 165 εκατ. δολάρια. Μάλιστα η Cosco στην παρουσίαση των οικονομικών της στοιχείων είχε επισημάνει τη συνεισφορά του Πειραιά αν και στελέχη της είχαν σπεύσει να διευκρινίσουν ότι αυτή η επιτυχία δεν πρόκειται να σημάνει περισσότερες επενδύσεις πέραν αυτών που είναι προγραμματισμένες από την ίδια τη σύμβαση παραχώρησης η οποία έχει υπογραφεί με τον ΟΛΠ. Τα ίδια στελέχη ανέφεραν μάλιστα ότι η Cosco είναι πολύ προσεκτική στις κινήσεις της και επικεντρώνει το ενδιαφέρον της μόνο όπου διαθέτει τον πλήρη έλεγχο.
Το μεγαλύτερο κέντρο
Ο Πειραιάς πάντως αναδεικνύεται στο μεγαλύτερο κοντέινερ τέρμιναλ των Κινέζων στην Ευρώπη για το 2012 καθώς το τέρμιναλ της Νάπολης εμφανίζει στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου αύξηση 21,7% έναντι 98,4% του Πειραιά ενώ το αντίστοιχο της Αμβέρσας εμφανίζει μείωση 12,6% στο διακινούμενο φορτίο. Σε απόλυτους αριθμούς μέσω της Νάπολης στο διάστημα αυτό διακινήθηκαν 858.000 κοντέινερ και μέσω της Αμβέρσας 716.000 κοντέινερ. Μείωση 7,3% σημείωσε η διακίνηση φορτίου και από το σταθμό του Σουέζ ο οποίος ωστόσο παραμένει το μεγαλύτερο υπερπόντιο κοντέινερ τέρμιναλ της Cosco. Aπό την Αίγυπτο η Cosco στους πρώτους οκτώ μήνες του 2012 διακίνησε περί τα 2 εκατ. κοντέινερ.

Πηγή:Ημερησία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Η Νέα φορολογική δήλωση των Ελευθέρων Επαγγελματιών

ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ
Το νέο απλοποιημένο έντυπο της φορολογικής δήλωσης για ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις.
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΓΙΑ SCANNER ΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ !!

25/09/12
Ο Νικήτας Κακλαμάνης κατέθεσε επερώτηση στην βουλή προς τον Υπουργό  Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Κωστή Χατζηδάκη σχετικά με την πάταξη του παραεμπορίου και των παραποιημένων προϊόντων
Συγκεκριμένα διερωτάται «γιατί μέχρι σήμερα δεν έχουν τοποθετηθεί τα γιγαντιαία scanner στις πύλες εισόδου (Ηγουμενίτσα, Πάτρα, Πειραιά, Έβρο), όπως γίνεται σε πολλές άλλες χώρες, ως το πιο αποτελεσματικό όπλο στην καταπολέμηση του παραεμπορίου;»
Ταυτόχρονα, ζητά να πληροφορηθεί επισήμως πόσα είναι τα χρήματα που χάνονται από το παρεμπόριο.

Σχόλιο: Το θέμα έρχεται και παρέρχεται , εξαγγέλλεται εδώ και μερικά χρόνια , συγκεκριμένα από το 2004   , μετά το τέλος των Ολυμπιακών αγώνων, από τότε που οι Αμερικάνοι πήραν πίσω το Scanner που είχαν δανείσει στο λιμάνι του Πειραιά.
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

27/09/2012 Η εικόνα των τελωνείων Σήμερα !!

E' Τελωνείο Πειραιά - Το μεγαλύτερο της χώρας Άδειο !!!
Συνεχίστηκε σήμερα η καθολική Πανελλαδική απεργία των Τελωνειακών !!
Η Συμμετοχή είναι 100%

Μετά από πολλά χρόνια , είναι η πρώτη φορά που η συμμετοχή των τελωνειακών είναι τόσο μαζική .
Φαίνεται ότι δεν πάει άλλο . Φαίνεται ότι  έβαλαν το χέρι βαθιά στην Τσέπη του Τελωνειακού.
Έπεται συνέχεια αύριο 28/09.........

Παράλληλα με αγωνιστικό παλμό σύσσωμοι οι Εκτελωνιστές έλαβαν μέρος στην Χτεσινή κινητοποίηση της ΓΕΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ  ΓΣΕΒΕΕ 
Προσφορά του Συναδέλφου
Π. Μελιγκοτσίδη



Επιμέλεια Φωτογράφιση  : Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Τελωνεία - Λιμάνια :Νέκρωσαν τα πάντα !!!

Αυτήν την Εικόνα παρουσίαζαν σήμερα τα Τελωνεία , και οι λιμενικές Εγκαταστάσεις του ΟΛΠ .

Η συμμετοχή τουλάχιστον στα Τελωνεία του Πειραιά τα οποία επισκέφτηκα , ήταν καθολική.

Τα μέτρα είναι σκληρά για να μπορέσει κανείς να μείνει αμέτοχος, να μπορέσει κάποιος να τα καταπιεί εύκολα, και έπεται Συνέχεια  . Υπενθυμίζω ότι οι Τελωνειακοί έχουν εξαγγείλει 1 48άωρη απεργία που αρχίζει αύριο 27/09/12 

ΣΤ' Τελωνείο Πειραιά Γραφεία  


Επιμέλεια Φωτογράφιση: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μείωση των εξαγωγών προς τις Τρίτες Χώρες - Αύξηση εισαγωγών από χώρες εκτός της Ε.Ε.

Ανατροπή δεδομένων σχετικά με την πορεία του εξωτερικού εμπορίου της χώρας κατά το επτάμηνο του 2012, προκαλούν τα στοιχεία εξαγωγών και εισαγωγών από Τρίτες Χώρες, σύμφωνα με ανάλυση τού Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ), του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ για τον περασμένο Ιούνιο. Επιβεβαιώνεται το γεγονός της μείωσης των εξαγωγών -για πρώτη φορά τους τελευταίους 20 μήνες- προς τις Τρίτες Χώρες, ενώ σημειώνεται σημαντική αύξηση των εισαγωγών από αγορές εκτός Ε.Ε.

Θετικό επτάμηνο εξωστρέφειας
Παρά τη μείωση των εξαγωγών κατά τον περασμένο Ιούλιο, τόσο προς τις χώρες της Ε.Ε. (-1,5%), όσο και προς τις Τρίτες Χώρες (-1,1%), η συνολική επίδραση της μηνιαίας αυτής υποχώρησης (-1,3% αντί αρχικών εκτιμήσεων 1,1%) δεν ανέτρεψε την ανοδική πορεία των ελληνικών εξαγωγών σε επίπεδο 7μηνου 2012.
Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των εξαγωγών - αποστολών, χωρίς τα πετρελαιοειδή, κατά τον μήνα Ιούλιο 2012, ανήλθε στο ποσό των 1.417,3 εκατ. ευρώ (1.747,0 εκατ. δολάρια) έναντι 1.436,3 εκατ. ευρώ (2.055,1 εκατ. δολάρια) κατά τον ίδιο μήνα του έτους 2011 παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 1,3%. Ωστόσο, σε επίπεδο 7μηνου, η συνολική αξία των εξαγωγών - αποστολών, χωρίς πετρελαιοειδή, ανήλθε στο ποσό των 9.862,9 εκατ. ευρώ (12.727,4 εκατ. δολάρια) έναντι 9.292,0 εκατ. ευρώ (13.127,0 εκατ. δολάρια) κατά το ίδιο διάστημα του έτους 2011, παρουσιάζοντας αύξηση, σε ευρώ, 6,1%.
Μάλιστα, το ποσοστό αυτό υπερβαίνει τις αρχικές εκτιμήσεις, που έκαναν λόγο για αύξηση -σε ετήσια βάση- μεταξύ 4-6%. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός, ότι εξαιτίας της υποχώρησης των εξαγωγών προς Τρίτες Χώρες, το μερίδιο των εξαγωγών προς τις χώρες της Ε.Ε. ανήλθε στο 64,5% (μη συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών).
Οι εισαγωγές
Αρνητικά συνεχίζουν να κινούνται οι εισαγωγές, παρά τη σημαντική αύξηση που σημειώθηκε τον περασμένο Ιούλιο από τις Τρίτες Χώρες (10,1%). Η συνολική αξία των εισαγωγών - αφίξεων, χωρίς τα πετρελαιοειδή, κατά τον μήνα Ιούλιο 2012 ανήλθε στο ποσό των 2.554,5 εκατ. ευρώ (3.129,7 εκατ. δολάρια) έναντι 2.607,6 εκατ. ευρώ (3.708,3 εκατ. δολάρια) κατά τον ίδιο μήνα του έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 2,0%.
Από πλευράς σύνθεσης των εισαγωγών, ποσοστό 66,8% προέρχεται από χώρες της Ε.Ε., έναντι 33,2% από Τρίτες Χώρες.
Σε επίπεδο 7μήνου, η συνολική αξία των εισαγωγών - αφίξεων, χωρίς πετρελαιοειδή, ανήλθε στο ποσό των 17.828,8 εκατ. ευρώ (22.881,5 εκατ. δολάρια) έναντι 19.467,6 εκατ. ευρώ (27.301,6 εκατ. δολάρια) κατά το ίδιο διάστημα του έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 8,4%.
Ως αποτέλεσμα αυτών των κινήσεων, το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου, χωρίς πετρελαιοειδή, κατά το μήνα Ιούλιο 2012 ανήλθε σε 1.137,2 εκατ. ευρώ (1.382,7 εκατ. δολάρια) έναντι 1.171,3 εκατ. ευρώ (1.653,2 εκατ. δολάρια) κατά τον ίδιο μήνα του έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 2,9%.
Στο επτάμηνο τού 2012, το έλλειμμα τού εμπορικού ισοζυγίου μειώθηκε στα 7.965,9 εκατ. ευρώ (10.154,1 εκατ. δολάρια) από 10.175,6 εκατ. ευρώ (14.174,6 εκατ. δολάρια) κατά το ίδιο διάστημα τού έτους 2011, παρουσιάζοντας μείωση, σε ευρώ, 21,7%.
Πηγή: Απόσπασμα απο το Κέρδος
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Κλεστά και τα λιμάνια στις 26/09/12

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
( ΟΜ.Υ.Λ.Ε )
---------------------------------------------------------------
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συνάδελφοι,
Εδώ και τρία χρόνια ζούμε ένα εφιαλτικό σκηνικό με συνεχείς και δραματικές περικοπές στους μισθούς, τις συντάξεις και τις κοινωνικές δαπάνες, με παρατεταμένη ύφεση, εκρηκτική ανεργία και ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας.
Βρισκόμαστε τώρα μπροστά σε μια νέα πιο άγρια επίθεση, αφού σχεδιάζεται να περικοπούν 11,5 δις αποκλειστικά από μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές δαπάνες.
Ετοιμάζεται νέα επίθεση σε ότι έχει απομείνει από τις εργασιακές σχέσεις και τις κατακτήσεις μετατρέποντας τελειωτικά σε ζούγκλα την αγορά εργασίας. Επιχειρούν να ανεβάσουν τα όρια συνταξιοδότησης στα 67 εν μέσω παρατεταμένης ανεργίας. Σχεδιάζουν την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας και ότι έχει απομείνει από τις Δημόσιες Επιχειρήσεις.
Αυτή η σκληρή μονεταριστική νεοφιλελεύθερη πολιτική στοχεύει αποκλειστικά στην υποτίμηση της οικονομίας, σε εξαθλίωση των πολιτών και σε νέα αναβαθμισμένη κερδοφορία του κεφαλαίου.
Τα Λιμάνια βρίσκονται στον κατάλογο των προς εκποίηση Δημόσιων Επιχειρήσεων. Επικαλούνται τις διαρθρωτικές πολιτικές, όμως η μόνη λιμενική πολιτική της κυβέρνησης είναι οι επιλογές των Τροϊκανών, των δανειστών και των τοκογλύφων.
Στις Δημόσιες Επιχειρήσεις, μετά τις περικοπές στις μέσες ονομαστικές αποδοχές κατά 35%, τώρα σχεδιάζουν μεγαλύτερες μειώσεις μέσα από το «ενιαίο μισθολόγιο» για τις Δημόσιες Επιχειρήσεις.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για αναμονή και ενασχόληση με δευτερεύουσες μικροαντιθέσεις.
Την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια της Πανεργατικής Απεργίας που κήρυξε η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ επιβάλλεται να δοθεί ένα αποφασιστικό και σαφές μήνυμα προς την Κυβέρνηση και την Τρόϊκα να σταματήσουν αυτή την καταστροφική πολιτική.
Οι εργαζόμενοι στα Λιμάνια καλούνται σε καθολική 
συμμετοχή στην
 ΑΠΕΡΓΙΑ της 26/9 και στις συγκεντρώσεις σ’ όλες τις πόλεις.
Μία πετυχημένη πανελλαδική κινητοποίηση τη Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου θα οδηγήσει σε κλιμάκωση του ΑΓΩΝΑ για την οριστική ΑΝΑΤΡΟΠΗ αυτής της πολιτικής.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ
Να σταματήσουμε τα μέτρα εξαθλίωσης.
Να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική.
Η κεντρική απεργιακή συγκέντρωση των συνδικάτων στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 26/9 και ΩΡΑ 11:00 στο ΠΕΔΙΟ ΑΡΕΩΣ.
ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ για τους εργαζόμενους του ΟΛΠ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ, ΩΡΑ 10:45.

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709

Κλειστά τα τελωνεία στις 26 , 27 , 28 , Σεπτεμβρίου .



Η ΟΤΥΕ (Ομοσπονδία Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδας ) εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση.


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 26-9-12

48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ Ο.Τ.Υ.Ε.
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 27-9-2012ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28-9-2012

     Συνάδελφοι,

       Στις 18-09-2012 συγκλήθηκε το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας, προκειμένου να επανεκτιμήσει την κατάσταση, μετά την τετράωρη στάση εργασίας την Πέμπτη 13-09-12 και την πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών και να καθορίσει τον τρόπο των αγωνιστικών κινητοποιήσεων ενόψει της σχεδιαζόμενης νέας βάρβαρης επίθεσης της Κυβέρνησης σε βάρος εργαζομένων και συνταξιούχων.
       Το Γενικό Συμβούλιο καταγγέλλει για πολλοστή φορά τη συνεχιζόμενη πολιτική λιτότητας της Κυβέρνησης που στόχο έχει την καταβαράθρωση του βιοτικού μας επιπέδου, μέσω της κατάργησης των δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα και του επιδόματος αδείας και της  μείωσης της υπερβάλλουσας διαφοράς (κατά το 1/3 από 1/11/12). Περαιτέρω, η σχεδιαζόμενη νέα εργασιακή εφεδρεία σε συνδυασμό με την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης θα καταφέρουν το τελειωτικό χτύπημα στην Τελωνειακή Υπηρεσία, η υποστελέχωση της οποίας διαρκώς εντείνεται.
       Μετά τις περικοπές του 2010 και την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, οι Τελωνειακοί Υπάλληλοι έχουν ήδη απωλέσει το 50% των αποδοχών τους και  από 1/11/12, με τη μείωση της υπερβάλλουσας διαφοράς, η συνολική μείωση  θα φτάσει το 55%. Παράλληλα, δεν έχει καταβληθεί καμία υπερωρία ως και καμία αμοιβή για νυχτερινή απασχόληση και για εργασία Κυριακών και λοιπών εξαιρέσιμων από  1-11-2011 σε κανέναν συνάδελφο.
      Μετά την εργασιακή εφεδρεία που εφαρμόστηκε το 2011 και τις μαζικές συνταξιοδοτήσεις των συναδέλφων, ως απόρροια αυτής, οι περισσότερες τελωνειακές μονάδες έχουν σοβαρά προβλήματα ομαλής λειτουργίας και οι συνάδελφοι υπερβάλλουν εαυτούς προκειμένου να επιτελέσουν τα καθήκοντά τους.
      Για όλους τους παραπάνω λόγους το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

-        Τη συμμετοχή, με όλες μας τις δυνάμεις, στην Πανελλαδική –Πανεργατική απεργία που κήρυξαν από κοινού Γ.Σ.Ε.Ε.-Α.Δ.Ε.Δ.Υ για την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012, προκειμένου το σύνολο των εργαζομένων να δώσει στην Κυβέρνηση ένα  ηχηρό μήνυμα ανατροπής των νέων μέτρων.

 -       Την κήρυξη 48ωρης απεργίας για την Πέμπτη 27 και Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012.

-         Την εξουσιοδότηση της Εκτελεστικής Επιτροπής για περαιτέρω απεργιακές κινητοποιήσεις  και συγκεκριμένα μία (1) 48ωρη απεργία, δύο (2) 24ωρες και πέντε (5) νυχτερινές, πέντε (5) απογευματινές  και πέντε (5) απογευματινές-νυχτερινές απεργιακές κινητοποιήσεις πέραν του προβλεπόμενου ωραρίου λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών ανάλογα με τις  εξελίξεις και τα γεγονότα.

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ω Ν Τ Α Σ

-Τη διασφάλιση αμοιβών αξιοπρεπούς διαβίωσης με τη διατήρηση τουλάχιστον  των σημερινών αποδοχών μας,  μέσω της μη περαιτέρω μείωσης της υπερβάλλουσας διαφοράς και της μη κατάργησης των δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα και του επιδόματος αδείας.
-Την επέκταση της ρύθμισης για την υπερβάλλουσα διαφορά στους πρόσφατα διορισθέντες υπαλλήλους της κατηγορίας ΠΕ καθώς και στους συναδέλφους του πρώην Ο.Δ.Δ.Υ.  
-Την άμεση πρόσληψη υπαλλήλων για την στελέχωση κυρίως των τελωνειακών μονάδων στις προβληματικές  και παραμεθόριες περιοχές, όπου υπάρχουν σοβαρά προβλήματα λειτουργίας.
-Τη μη εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής εργασιακής εφεδρείας στο Δημόσιο και ειδικότερα στην Τελωνειακή Υπηρεσία, η οποία την τελευταία δεκαετία έχει συρρικνωθεί στο ήμισυ του έμψυχου δυναμικού της.
-Τη μη περαιτέρω αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
-Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων υπερωριών καθώς και των αμοιβών από νυχτερινή απασχόληση και εργασία τις Κυριακές και λοιπές εξαιρέσιμες.
-Τη σύνδεση των ανωτέρω οικονομικών παροχών και αποζημιώσεων κάθε τελωνειακού υπαλλήλου είτε με τα καταβαλλόμενα από τους συναλλασσόμενους ποσά για την εκτέλεση τελωνειακών εργασιών είτε από τους ιδίους πόρους της κοινότητας που παρακρατούνται από τη χώρα μας ως δαπάνες είσπραξης αυτών - Θέσπιση ειδικού μισθολογίου. 

     Σας καλούμε να στηρίξετε τις αποφάσεις του Γενικού Συμβουλίου, όπως το έχετε πράξει μέχρι σήμερα, γιατί δεν αντέχουμε άλλες θυσίες που οδηγούν στη φτώχεια και την εξαθλίωση και γιατί κάποια στιγμή πρέπει να πληρώσουν κι αυτοί που ευθύνονται για τη σημερινή κατάσταση κι όχι μόνο τα συνήθη θύματα, εργαζόμενοι και συνταξιούχοι.
     
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 26-09-2012

ΣΤΙΣ 11.00 ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ

        
                        Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Ο.Τ.Υ.Ε.

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
 
     ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΡΙΜΠΟΝΙΑΣ                                ΕΛΕΝΗ ΡΕΤΣΙΝΑ
------------------------------------------------------------------------------------------------

Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

24άωροι έλεγχοι στα σύνορα από τον ΣΔΟΕ


Κατόπιν εντολής του Υπουργού Οικονομικών,  σχεδιάσθηκαν και διενεργήθηκαν αιφνιδιαστικές επιχειρήσεις ελέγχου Φορτηγών αυτοκινήτων και λεωφορείων, στις πύλες εισόδου της χώρας, την Τετάρτη, 19/09/2012. Οι έλεγχοι διενεργήθηκαν συνεχώς  και αδιαλείπτως σε 24ωρη βάση.
Από τους διενεργηθέντες ελέγχους διαπιστώθηκε σωρεία φορολογικών και τελωνειακών παραβάσεων, με σημαντικότερες τις παρακάτω:
•    Τρείς (3) περιπτώσεις μεταφοράς εμπορευμάτων με φορτηγά από Βουλγαρία – μέσω Ελλάδας – προς άλλες χώρες της Ε.Ε. χωρίς συνοδευτικά φορολογικά στοιχεία. Κατασχέθηκαν τα φορτηγά και τα λαθρεμπορεύματα μεγάλης αξίας. Επίσης συνελήφθησαν οι οδηγοί και παραπέμφθηκαν με τη διαδικασία του αυτοφώρου. Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αλεξανδρούπολης καταδίκασε τους δύο (2) εξ αυτών, κατοίκους Ρουμανίας, σε επτάμηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή και διέταξε τη δήμευση των κατασχεθέντων.
•    Τρείς (3) περιπτώσεις λαθρεμπορίας  καυσίμων, όπου τα συνεργεία ελέγχου προέβησαν σε συλλήψεις, οι δε συλληφθέντες προσήχθησαν ενώπιον των Εισαγγελέων, στα πλαίσια της αυτόφωρης διαδικασίας.
•    Μία (1) περίπτωση λαθρεμπορίας (εισαγωγή επιπλέον ποσότητας καυσοξύλων από την Αλβανία στην Ελλάδα)
•    Επίσης κατελήφθησαν με πετρέλαιο θέρμανσης στα ρεζερβουάρ, 3 φορτηγά με αλβανικές πινακίδες.
•    Πέντε (5) λεωφορεία που μετέφεραν επιβάτες από Ελλάδα προς Αλβανία, δεν εξέδωσαν φορολογικά στοιχεία σε 108 περιπτώσεις.

Πηγή:ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Μεγάλη πολυεθνική «πίσω» από το big deal ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Cosco;


Τα νέα είναι καταιγιστικά, οι δημοσιογραφικές πληροφορίες πλούσιες, οι διαρροές πολλές.  

Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο των αναλώσιμων και της πληροφορικής ενδιαφέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες  για τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων στην Ελλάδα.
Η εταιρεία φαίνεται ότι εξετάζει τη δημιουργία ενός logistics center στην Ελλάδα για την προμήθεια των αγορών της Ευρώπης και όχι μόνο.
Ήδη, έχει βολιδοσκοπήσει μεγάλες ελληνικές εταιρείες logistics, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Cosco, αξιολογώντας τις πιο συμφέρουσες λύσεις για την αποτελεσματικότερη εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων της.
Σύμφωνα με αναλυτές της εγχώριας αγοράς logistics, «εταιρείες τέτοιου βεληνεκούς, αλλά και οι μεγάλοι πελάτες της Cosco σίγουρα θα επιθυμούσαν την επίτευξη συνεργιών με τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προώθηση προϊόντων στη Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη».

Πηγή:Metaforespress
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Στάση εργασίας της ΟΜ.Υ.Λ.Ε στην απεργία της 20ής Σεπτεμβρίου

Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:


«Η Κυβέρνηση συνεχίζοντας την ίδια πολιτική που έχει εκπονηθεί εδώ και τρία χρόνια εξακολουθεί να επιτίθεται με αγριότητα στους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους άνεργους, σε όλες τις κοινωνικές δυνάμεις.
Ετοιμάζει νέα μέτρα δραματικών περικοπών σε μισθούς, συντάξεις και εφάπαξ, ενώ συνεχίζει τη φορολογική λαίλαπα στα εισοδήματα, σε κινητή και ακίνητη περιουσία.
Η απάντηση των εργαζομένων δεν μπορεί να είναι άλλη από τις μαζικές αντιδράσεις.
Η πανεργατική ΑΠΕΡΓΙΑ στις 26 Σεπτεμβρίου θα είναι μια ακόμη δυναμική απάντηση που στόχο έχει να σταματήσει τη νέα επερχόμενη λαίλαπα.
Στα πλαίσια αυτής της πολιτικής και με επίκληση τη μνημονιακή δέσμευση του Ν.4046/2012 το Υπουργείο Εργασίας επιχειρεί να μετακυλήσει στους εργαζόμενους την τεράστια λεηλασία των αποθεματικών όλων των Ταμείων Πρόνοιας (εφάπαξ), όπως και του Ταμείου Πρόνοιας Ιδιωτικού Τομέα (ΤΑΠΙΤ), στο οποίο ανήκουν τα ταμεία των εργαζομένων ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Ο Υπουργός Εργασίας αρνείται οποιοδήποτε διάλογο, τόσο με το ΔΣ του ΤΑΠΙΤ, όσο και με τους εργαζόμενους.
Οι Ομοσπονδίες και τα Σωματεία που εκπροσωπούν εργαζόμενους στο ΤΑΠΙΤ πήραν μια σειρά από πρωτοβουλίες απέναντι στην καταλήστευση των Ταμείων :


  • Δικαστική παρέμβαση προς Κυβέρνηση και Τράπεζα Ελλάδος που αυθαίρετα μετέτρεψε τα αποθεματικά σε ομόλογα.
  • Έδωσαν Συνέντευξη Τύπου στις 13/9 ώστε να αποκαλυφθεί η αλήθεια.
  • Αποφάσισαν κοινή συγκέντρωση στο Υπουργείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Σταδίου) την Πέμπτη 20/9 ώστε να μας δεχθεί ο αρμόδιος Υπουργός.

Στα πλαίσια αυτά καλούμε τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ και ΟΛΘ να πραγματοποιήσουν ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ την ΠΕΜΠΤΗ 20/9 από ώρα 12:00 έως το τέλος της πρωινής βάρδιας.
Στην ΑΘΗΝΑ θα πραγματοποιηθεί ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ώρα 12:30 και ΠΟΡΕΙΑ στο Υπουργείο Κοινωνικής Ασφάλισης.
Στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ την ίδια μέρα (Πέμπτη 20/9) και ώρα 12:30 θα υπάρξει ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ στο Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης».
Πηγή:MariNews
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Κοντά σε big deal ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco


Μπροστά στη μεγαλύτερη πρόκληση της ιστορίας της βρίσκεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς είναι ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση σημαντικής συμφωνίας με την Cosco η οποία θα δημιουργήσει νέα δεδομένα τόσο για την ίδια τη σιδηροδρομική εταιρεία όσο και για την ελληνική οικονομία.
Σύμφωνα με πληροφορίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις οι οποίες αναμένεται να «καρποφορήσουν» προς το τέλος Οκτωβρίου ώστε να δημιουργηθεί για πρώτη φορά στη χώρα μας μια εφοδιαστική αλυσίδα για μεταφορά εμπορευμάτων από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη. Η συμφωνία αυτή αναμένεται να δημιουργήσει νέες προοπτικές ανάπτυξης της χώρας μας η οποία θα μετατραπεί σε «κόμβο» μεταφοράς εμπορευμάτων από τις Ασιατικές χώρες προς την Κεντρική Ευρώπη.
Η τελική έκβαση της συμφωνίας εξαρτάται από την επίσκεψη των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται η Cosco οι οποίες μέσα στον Οκτώβριο θα επισκεφτούν την Ελλάδα προκειμένου να ενημερωθούν για τον τρόπο μεταφοράς των εμπορευμάτων τους μέσω σιδηροδρομικών δικτύων που θα μειώσει τον χρόνο μεταφοράς από τη χώρα μας στην Κεντρική Ευρώπη κατά περίπου οκτώ μέρες!

Διαπραγματεύσεις
Εδώ και περίπου έξι μήνες η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι εκπρόσωποι της Cosco έχουν προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις για την μεταφορά των κοντέινερς που φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά και τα οποία πρέπει να διοχετευτούν στην Κεντρική Ευρώπη.
Καταρχήν για την υπογραφή της συμφωνίας θα απαιτηθεί η σύσταση μιας νέας εταιρείας θυγατρικής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για logistics και η οποία δεν θα προσλάβει μηχανοδηγούς αλλά θα χρησιμοποιεί τους εργαζόμενους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η νέα εταιρεία θα υπογράψει συμβόλαια με ανταποδοτικές ρήτρες που θα καλείται να πληρώνει σε περίπτωση που η μεταφορά των προϊόντων δεν πραγματοποιείται εγκαίρως, ενώ θα μπορεί να ελέγχεται το κόστος της και τα κέρδη της από τις εταιρείες με τις οποίες θα υπογράψει συμφωνία μεταφοράς.
Ήδη για την υλοποίηση των μεταφορών αυτών ο ΟΣΕ έχει 50 ολοκαίνουργια βαγόνια τα οποία βρίσκονταν «παρκαρισμένα» σε διάφορα αμαξοστάσια. Η διαδρομή θα γίνεται ως εξής:
1. Από το λιμάνι του Πειραιά τα εμπορεύματα θα μεταφέρονται μέχρι το Θριάσιο Πεδίο με φορτηγά μέχρι να παραδοθεί η σιδηροδρομική σύνδεση με το Ικόνιο.
2. Μετά θα φεύγουν με τρένο και θα φτάνουν μέσω Πάτρας-Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Ειδομένης στην Ειδομένη.
3. Από κει θα περνούν στα Σκόπια, στη Σερβία, την Ουγγαρία, την Αυστρία και την Τσεχία.
Πρόκειται για μια διαδρομή η οποία θα ολοκληρώνεται μέσα σε περίπου τέσσερις ημέρες όταν οι εναλλακτικές διαδρομές απαιτούν σήμερα 12 ολόκληρες ημέρες για να φτάσουν τα εμπορεύματα στην Τσεχία.
Τι θα αποκομίσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;


Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

MSC: Από 1/10/2012 αύξηση ναύλων για κοντέινερ στα ελληνικά λιμάνια


 Η MSC αυξάνει τους ναύλους για τα κοντέινερ από και προς όλα τα ελληνικά λιμάνια.
Οι αυξήσεις θα ισχύσουν από την 1η Οκτωβρίου από και προς τα λιμάνια που εξυπηρετεί η τακτική γραμμή Βόρειας Ευρώπης - Ανατολικής Μεσογείου.
Από τα λιμάνια  

  • Σκανδιναβίας/Βαλτικής - 
  • Βόρειας Ευρώπης - 
  • Αγγλίας - Ιρλανδίας - 
  • Πορτογαλίας και Βόρειας Ισπανίας 

         προς τα λιμάνια της Ελλάδας: αύξηση κατά
         100 ευρώ, gbp 50, usd 125 ανά 20' κοντέινερ,
         αύξηση κατά ευρώ
         200, gbp 100, usd 250, ανά 40' κοντέινερ.
         Από τα λιμάνια της Ελλάδας προς τα λιμάνια της

  •  Σκανδιναβίας/Βαλτικής -
  •  Βόρειας Ευρώπης - 
  • Αγγλίας - Ιρλανδίας -
  • Πορτογαλίας και Βόρειας Ισπανίας αύξηση κατά
    50 ευρώ, gbp 50, usd 65 ανά 20' κοντέινερ, αύξηση κατά
    90 ευρώ , gbp 100, usd 130, ανά 40' κοντέινερ.
Όπως έκανε γνωστό η MSC η αύξηση θα ισχύσει από και προς όλα τα ελληνικά λιμάνια που εξυπηρετεί με τη γραμμή Βόρειας Ευρώπης - Ανατολικής Μεσογείου με εβδομαδιαίες προσεγγίσεις δηλαδή Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Βόλος και Ηράκλειο.
Η MSC είναι ο σημαντικότερος μεταφορέας κοντέινερ στα ελληνικά λιμάνια και ο μεγαλύτερος πελάτης του Πειραιά.

Πηγή:Ημερησία
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

ΘΡΙΑΣΙΟ ΠΕΔΙΟ: H μητέρα όλων των Κινεζικών επενδύσεων

Στην Ελλάδα υπάρχουν, αρκετοί θα έλεγα, Εμπορευματικοί σταθμοί μικρής κλίμακος (Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, κτλ.), κανείς όμως του μεγέθους και τής αντίστοιχης Εμπορευματικής στόχευσης και εμβέλειας, όπως ο νέος υπό ανέγερση Παγκόσμιος Εμπορευματικός Σταθμός στην περιοχή του Θριάσιου πεδίου στην Αττική.
Εδώ και αρκετά χρόνια η Κινέζικών συμφερόντων, κορυφαία μεταφορική εταιρεία στον κόσμο, COSCO α.ε, έχει σχεδόν «αποκλειστικά» αναλάβει την εκμετάλλευση της σημαντικότερης εμπορικής εισόδου από την Ασία πρός στην Ευρώπη, με την συμφωνία εκμετάλλευσης μέρους του λιμένος Πειραιά, κατόπιν διακρατικής συμφωνίας μεταξύ της Κίνας και της Ελλάδος.
Τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του “ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ” κατασκευάζεται ο μεγαλύτερος Εμπορευματικός Σταθμός στην Ευρώπη, και ένας από τους μεγαλύτερους του κόσμου, ο οποίος θα συνδέεται με το λιμάνι του Πειραιά, προωθώντας κατ’αυτόν τον τρόπο τα εμπορεύματα τα προερχόμενα απο την Ασία στην Ευρώπη.
Όπως είναι προφανές αποτελεί για την Κίνα κεντρική στρατηγική επιλογή να επιλέξει την Ελλάδα και ειδικώτερα τον Πειραιά και την περιοχή του Θριάσιου Πεδίου, ώς κεντρική πύλη εισόδου των Ασιατικών προιόντων στην Ευρώπη, και με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο γεωπολιτικό.
Ενώ έχει ολοκληρωθεί ήδη ο πρώτη φάση των έργων υποδομής , οι αναμενόμενες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές εξελίξεις θα δρομολογήσουν την επόμενη φάση αποπεράτωσης της κατασκευής και σύνδεσής της με το λιμάνι του Πειραιά. Οί όροι της εκμετάλλευσης οι οποίοι θα εμπεριέχονται στην νέα διακρατική συμφωνία του νέου Παγκόσμιου Εμπορευματικού Σταθμού στην περιοχή του Θριάσιου πεδίου μεταξύ Κίνας και Ελλάδος θα αποτελούν αντικείμενο σκληρής διαπραγμάτευσης μεταξύ των δύο κρατών.
Ο Κινέζος ηγέτης κ. Ουέν Τζαμπάο σε δήλωσή του, απευθυνόμενος ουσιαστικά στην κ. Άνγγελα Μέρκελ, τονίζει :
"Σοβαρευτείτε επιτέλους και τελειώνετε με τα παιχνίδια της Ελλάδος και του Ευρώ !!!"
Και βέβαια δεν είναι τυχαία η δήλωση της κ. Μέρκελ, και μάλιστα λίγες ώρες πριν να συναντηθεί με τον κινέζο ηγέτη κ. Ουέν Τζαμπάο, ότι “ραγίζεται” η κάρδια της ανακαλύπτοντας (προσφάτως !!!) τα δεινά των Ελλήνων.
Συνοδευόμενη η δήλωση απο την δακρύβρεχτη “ατάκα”, ότι δεν θα ήθελε με τίποτα την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ !!!
Ας δούμε όμως τι κρύβεται πίσω από αυτές τις δηλώσεις των δύο ηγετών και πώς συσχετίζονται με την Ελλάδα…!!!
Πρέπει να σημειωθεί, και να επισημανθεί, ότι το οικονομικό πακέτο ίδρυσης του νέου Παγκόσμιου Εμπορευματικού Σταθμού, επικαιροποιημένο, είναι 6 φορές μεγαλύτερο από το έργο της κατασκευής του αεροδρομίου “ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ”.
Το έργο είναι μεγάλο με Παγκόσμια εμβέλεια και βέβαια θα υλοποιηθεί σε δύο κύριες φάσεις :
α) την πρώτη φάση, της ίδρυσής του, η οποία περιλαμβάνει όλα τα έργα υποδομής και σύνδεσης με το λιμάνι του Πειραιά, τούς Εθνικούς οδικούς άξονες, το αεροδρόμιο και τα υποστηρικτικά περιφερειακά λιμάνια της χώρας, και την προμήθεια του εξοπλισμού (μηχανολογικού, μέσων μεταφοράς όπως τρένων, βαγονιών, αυτοκινούμενων οχημάτων, ξενοδοχειακού και εξοπλισμού γραφείων, κτλ).
β) την δεύτερη φάση, της λειτουργείας του, η οποία περιλαμβάνει κάθε δραστηριότητα η οποία οδηγεί στην πλήρη και ακριβή παραγωγή του έργου του νέου Παγκόσμιου Εμπορευματικού Σταθμού.
Όπως γίνεται αμέσως αντιληπτό, απο ένα τέτοιας κλίμακας έργο πολλοί είναι οι ενδιαφερόμενοι ώς συμμετέχοντες προμηθευτές υλικών, μέσων, τεχνογνωσίας, εκμετάλλευσης, συνεργασίας, κτλ
Από την μελλοντική οικονομική “πίττα” του υπό ανέγερση έργου, διεκδικούν πολλοί όπως μερικοί εξ αυτών είναι :

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Προσωρινές διακοπές λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών





Taxisnet 12.09.2012


                    Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η


Αγαπητοί χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών

Σας ενημερώνουμε ότι η ΓΓΠΣ, στοχεύοντας στην αναβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχει, αντικαθιστά το σύνολο των κεντρικών υποδομών με νέα σύγχρονα συστήματα στο πλαίσιο του έργου «DataCenter».
Η μετάπτωση της παραγωγικής λειτουργίας του υπάρχοντος κέντρου δεδομένων στις νέες υποδομές, θα πραγματοποιηθεί από την Πέμπτη 13/9/2012 έως τη Δευτέρα 17/9/2012.
Κατά διάστημα αυτό:
- Δεν θα είναι διαθέσιμη καμία ηλεκτρονική υπηρεσία της ΓΓΠΣ:
 α)Την Πέμπτη  13/9/2012 από 15.30 έως 17.30.
 β)Από την Παρασκευή 14/9/2012 και ώρα 14.00 έως τη Δευτέρα 17/9/2012 και ώρα 10.00.
- Οι διαδικασίες εγγραφής και επανεγγραφής χρηστών, έκδοσης κλειδαρίθμου από τις Δ.Ο.Υ., ενεργοποίησης λογαριασμών χρηστών και αλλαγής στοιχείων, δεν θα είναι διαθέσιμες από την Πέμπτη 13/09/2012 και ώρα 14:00 έως τη Δευτέρα 17/09/2012 και ώρα 10.00.
Η έναρξη παραγωγικής λειτουργίας στις νέες υποδομές θα γίνεται σταδιακά τη Δευτέρα 17/9 από τις 7.00  έως τις 10.00 το πρωί.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Πηγή:ICiS Net
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
http://www.ektelonismos.com
http://custom-brokers.blogspot.com
email :kourtesisa@hotmail.com
Tel :6977636709


Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Τελωνειακοί: 4ωρη στάση Εργασίας την Πέμπτη 13-09-12


Συνάδελφοι,

       Στις 06-09-2012 συγκλήθηκε το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας προκειμένου να καθορίσει τον τρόπο των αγωνιστικών κινητοποιήσεων ενόψει των νέων επώδυνων μέτρων που σχεδιάζονται από την Κυβέρνηση.    
Το Γενικό Συμβούλιο καταγγέλλει τη συνεχιζόμενη πολιτική λιτότητας της Κυβέρνησης, με την οποία οδηγούμαστε στην πλήρη  καταβαράθρωση του βιοτικού μας επιπέδου, αφού μετά την απώλεια του 50% των αποδοχών μας από το 2009, επίκειται η περικοπή της  υπερβάλλουσας διαφοράς (αρχικά κατά το 1/3 από 1/11/12), ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιη η κατάργηση των δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα και του επιδόματος αδείας. 
       Ακόμη, δεν έχει καταβληθεί καμία υπερωρία, ούτε η πρόσθετη αμοιβή για τη νυχτερινή απασχόληση και την εργασία κατά τις Κυριακές και τις εξαιρέσιμες μέρες,  από  1-11-2011 μέχρι σήμερα σε κανέναν συνάδελφο. 
 Περαιτέρω, η σχεδιαζόμενη νέα εργασιακή εφεδρεία θα αποτελέσει και το τελειωτικό χτύπημα στην λειτουργία της Τελωνειακής Υπηρεσίας. 
        Η Ομοσπονδία μας με δεδομένο ότι οι αποδοχές μας δε συνάδουν με την ιδιαιτερότητα της εργασίας που προσφέρουμε και με στόχο να αποκατασταθεί μέρος τουλάχιστον αυτής της αδικίας, 
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

      Την κήρυξη 4ωρης προειδοποιητικής στάσης εργασίας για την Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012 και από ώρα 11.30 έως 15.30 διεκδικώντας: 
- Διατήρηση της υπερβάλλουσας διαφοράς και μη περικοπή των δώρων Χριστουγέννων/Πάσχα και επιδόματος αδείας για διασφάλιση αμοιβών αξιοπρεπούς διαβίωσης.
- Νέες προσλήψεις για τη στελέχωση των Τελωνειακών Υπηρεσιών λόγω της δραματικής έλλειψης προσωπικού.
- Εξαίρεση των Τελωνειακών Υπαλλήλων από την όποια μορφής εφεδρεία είτε ως συνταξιοδοτική ωρίμανση είτε ως διαθεσιμότητα κατόπιν αξιολόγησης, λόγω του μεγάλου βαθμού εξειδίκευσής τους και του ήδη μειωμένου αριθμού υπηρετούντων.- Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων υπερωριών, νυχτερινών και Κυριακών/εξαιρεσίμων.     Σας καλούμε να στηρίξετε τις αποφάσεις του Γενικού Συμβουλίου, όπως το έχετε πράξει μέχρι σήμερα, γιατί κανείς μας δεν μπορεί να ανεχτεί την αδικία που έχει συντελεστεί εις βάρος μας. 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΩΡΗ ΣΤΑΣΗ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 13-9-2012
     
ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 13-09-12
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Λ.Κ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ
ΣΤΙΣ 12.00
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

      Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι το Γενικό Συμβούλιο θα συνεδριάσει εκ νέου προκειμένου επανεκτιμήσει την κατάσταση και να αποφασίσει νέες δυναμικές κινητοποιήσεις.
            
        
                            Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Ο.Τ.Υ.Ε.

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                            Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
 
     ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΡΙΜΠΟΝΙΑΣ                       ΕΛΕΝΗ ΡΕΤΣΙΝΑ

Πηγή:OTYE
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709


Κινεζικά λιμάνια: Η χαρά του Αναλυτή

Τα στοιχεία για τη διακίνηση αγαθών από τα Κινεζικά λιμάνια που αφορούν στον Αύγουστο, μήνα που η Δύση συνήθως εφοδιάζεται και με Κινεζικά προϊόντα, αποτελούν ήδη αντικείμενο αναλύσεων για τις προοπτικές του «Κινεζικού δράκου» στο διεθνές εμπόριο, το ρόλο της παγκόσμιας ύφεσης στην Κινεζική οικονομία κλπ.
Με τις γραμμές Ασία-Ευρώπη να βρίσκονται στα «επάνω τους» τα στοιχεία για την πτώση στην κινητικότητα των Κινεζικών λιμένων έρχεται να αποτελέσουν το «βούτυρο στο ψωμί» των αναλυτών που «πρεσβεύουν τα χειρότερα» στον τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων σε πείσμα των επιτελικών στελεχών των επιχειρήσεων του τομέα που διατηρούν την αισιοδοξία τους.
Πηγή:TheSeaNation
Επιμέλεια: Κουρτέσης Αλέξανδρος Εκτελωνισμοί Εμπορευμάτων .
Tel :6977636709