Κυριακή 23 Μαΐου 2010

COSCO Μια πορεία που ξεκίνησε από το Πεκίνο και έφτασε στην Αθήνα








Τα ονόματα «Cosco» και «κάπτεν Γουέι» είναι πλέον σχεδόν ταυτόσημα. Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, έπειτα από τόσα χρόνια κοινής πορείας. Ο επικεφαλής του ομίλου γεννήθηκε πριν από 59 χρόνια στην Κίνα. Κατέχει μάστερ στο shipping management, έχει θητεύσει σε διάφορες ναυτιλιακές επιχειρήσεις πριν προσληφθεί στην Cosco Bulk Carrier Company Limited και έχει διατελέσει αναπληρωτής πρόεδρος της Εμπορικής Τράπεζας της Κίνας. Ταυτόχρονα είναι από τα κορυφαία στελέχη του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας (ΚΚΚ), μέλος του κινεζικού Κοινοβουλίου και πρόεδρος της Επιτροπής Δεοντολογίας του ΚΚΚ. Από τον Νοέμβριο του 1998 έως σήμερα είναι επικεφαλής της μεγάλης κινεζικής εταιρείας Cosco.
Η τελευταία ιδρύθηκε το 1961. Ξεκινώντας διέθετε μόλις τέσσερα πλοία. Σήμερα ο στόλος της αγγίζει τα 800 βαπόρια. Σε δυναμικότητα, η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση διεθνώς μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών με προοπτική να καταλάβει την πρώτη. Εκτός του ναυτιλιακού τομέα, η Cosco επενδύει στα logistics, παρέχοντας υπηρεσίες διεθνώς. Τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται στο Πεκίνο, αλλά έχει παρουσία σε πολλές πόλεις της Κίνας, όπως επίσης και στην Ινδία, στην Ευρώπη, στην Αμερική και την Ιαπωνία. Η Cosco Logistics, θυγατρική της Cosco, τα τελευταία πέντε χρόνια κατατάσσεται στην πρώτη θέση στην Κίνα και μελλοντικά ίσως τη δούμε να δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, είτε μόνη της είτε σε συνεργασία με ελληνικές εταιρείες.
Η Cosco διαχειρίζεται επίσης και λιμάνια. Στην Κίνα διαθέτει σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σχεδόν σε κάθε λιμάνι, ενώ στο εξωτερικό, δραστηριοποιείται στο Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, το Πορτ Σάιντ, τη Νάπολη, την Αμβέρσα, το Ρότερνταμ και στο Λονγκ Μπιτς. Μάλιστα, στο Βέλγιο, χάρη στην επιτυχή λειτουργία του λιμανιού της Αμβέρσας, ο βασιλιάς του Βελγίου τίμησε τον κάπτεν Γουέι με το παράσημο του Commander του Τάγματος του Λεοπόλδου Β΄. Η εταιρεία σχεδιάζει να μεταφέρει μελλοντικά το «κέντρο των επιχειρήσεών της» στον Πειραιά, το λιμάνι του οποίου επιθυμεί να μετεξελίξει σε διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο - πύλη των ασιατικών εμπορευμάτων και προϊόντων προς την Ευρώπη. Ο ρόλος του κάπτεν Γουέι σε όλες αυτές τις διεργασίες είναι καθοριστικός και κυρίαρχος.
Πηγή:Καθημερινή
Αναδημοσίευση Σχόλιο: Αλέξανδρος Κουρτέσης Εκτελωνισμοί. http://www.ektelonismos.com/ Ένα μικρό Ιστορικό της Κινέζικης κρατικής Εταιρείας που τείνει να γίνει κατα τα φαινόμενα
φοραίας ανάπτυξης του Πειραιά και των γύρω Δήμων.
Η εταιρεία εγκαθίσταται επισήμως απο 1/06/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: